loading...
دنیای دانلود
hesam بازدید : 117 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

f649c67ab5 دانلود بازی مهیج و پر طرفدار Driver San Francisco XBOX360

 

برای اواین بار از سایتهای ایرانی دانلود بازی  مهیج  و پرطرفدار Driver:  San Francisco برای کنسول XBOX360 نسخه معتبر COMPLEX. بازی باز هم شما را در نقش جان تنر (John Tanner) قهرمان اصلی سری Driver قرار می دهد و چند ماه بعد از وقایع Driver شروع می شود. پس از دستگیر کردن جریکو (Jericho) در استانبول، تنر رقیب قدیمی خود را شکست داده و در شهر سن فرانسیسکو روزهای معمولی خود را می گذراند. اما جریکو برنامه ای بزرگتر دارد. او با کمک چندین دستیار، موفق می شود از زندان فرار کند و طی یک تعقیب و گریز با تنر، جریکو موفق می شود تنر را شکست دهد و ضربه ای سنگین به او بزند. نتیجه این است که تنر به کما می رود و در بیمارستان بستری می شود، اما این پایان کار نیست. تنر خود را دوباره درون خیابان پیدا می کند و متوجه یک سری اتفاقات عجیب (مثل تابلوهای تبلیغاتی که با او حرف می زنند و یا رفتار عجیب مردم) در سطح شهر می شود. تنر در ادامه متوجه می شود که روح او در حالیکه وی در کما است، از بدنش خارج شده و می تواند در سطح شهر پرواز کند و وارد بدن هر شخصی که بخواهد بشود . این بازی Open-World آن هم روی ۶۰ فریم قطعاً یک نکته مثبت در زمینه گرافیکی است. فریم بازی خیلی عالی است و هیچگاه افتی در آن مشاهده نمی کنید. شما می توانید در کمتر از دو ثانیه از یک طرف شهر ناگهان به سمت دیگر آن Shift کنید، بدون اینکه ذره ای افت فریم مشاهده کنید و حتی یک Loading هم داشته باشید. بازی طی یک Loading چند ثانیه ای کل شهر سن فرانسیسکو را پردازش می کند و دیگر تا انتها هیچ Loading در انتظار شما نخواهد بود.

hesam بازدید : 148 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

dark souls دانلود بازی استثنایی و دلهره آور Dark Souls XBOX360

 

برای اولین بار از سایتهای ایرانی. دانلود بازی استثنایی و پرطرفدار Dark Souls برای کنسول XBOX360 که متیاز ۹٫۵ را در سایت Gamespot به خود اختصاص داده. هنگامی که Hidetaka Miyazaki، کارگردان بازی اعلام کرد که وی می خواهد Dark Souls را حتی بیشتر از عنوان قبلی ۲۰۰۹ خود به چالش بکشد و سخت تر کند، همه ی مردم فکر می کردند که گفته های او دروغ بود که تنها می خواهد Dark Souls سوژه ی اول سایت ها و مردم شود. علاوه بر این، چرا ممکن است وی با چنین گفته ای که اینبار عنوان سخت تری و دردناک تری نسبت به قبل در انتظار مردم است، آن ها را از Dark Solus فراری بدهد ؟
اما زمانی که شما شروع به بازی می کنید، واقعا رویارویی با غول بعدی ای که می خواهید داشته باشید تلخ است، شما پس از اتمام مرحله ی دوم با او روبرو خواهید شد. پس از یک بازی نسبتا به نظر می رسد که یک عنوان معمولی را پیش رو دارید، اما پس از رسیدن به دومین مرحله شما می بایست با غول این مرحله که Taurus Demon نام دارد به مبارزه بپردازید. شما اگر از Taurus شکست بخورید به آخرین چکپوینت خود باز می گردید که بسیار عقب است. می بایست دوباره با دشمنان قبلی خود مبارزه کنید که آن هم خیلی طول می کشد، و اگر باز شکست بخورید هر چه روح که در قبل به دست آورده بودید را از دست خواهید داد. انقدر از بی کفایتی و ضعیف بودنتان تعجب می کنید که خنده تان می گیرد. این بازی یک عنوان موفق در امسال به شمار می رود اگر شما دنبال بازی های آسان که با اینور و اونور پریدن به پایان برسد هستید سخت در اشتباهید این بازی درجه آسان ندارد! خودتان را برای یک چالش بزرگ آماده کنید . . . .!

 

| بازی هایی که از این به بعد روی سایت قرار میگیره برای ایکس باکس، دستگاه شما باید LT+ 2.0 یا ورژن بالاترش روش نصب شده باشه فریم ویر  این نسخه روی سایت موجوده

دوستان درخواست آموزش کردن در حال جمع آوری یه آموزش جامع در این مورد هستیم به زودی قرار میگیره |

hesam بازدید : 163 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

gears of war 31 دانلود بازی Gears Of War 3 برای کنسول XBOX360

 

برای اولین بار از سایت های ایرانی دانلود بازی استثنایی و بی نظیر Gears Of War 3 برای کنسول XBOX 360نسخه معتبر RoDD. بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان بعنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به دام که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است (اگر نسخه‌ی دوم را بازی کرده باشید دلیلش را می‌دانید!) می‌رسید.

پس از مدت کوتاهی Lambent‌ها (همان دشمنان جدیدی که در تریلر اولیه‌ی بازی مشاهده شدند) در کنار ناو Raven’s Nest پدیدار می‌شوند. برای محافظت از Raven’s Nest در مقابل حملات وحشیانه‌ی Lambentها، سیستم‌های امنیتی کشتی روکش‌های زرهی‌ای را بر روی دریچه‌هایی که Lambent‌ها می‌توانند از طریق آنها وارد شوند، قرار دادند. در همین حال سومین شخصیت بازی، یعنی عضو تازه وارد گروه، Jayson Startton مشاهده می‌شود.

بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان بعنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به دام که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است (اگر نسخه‌ی دوم را بازی کرده باشید دلیلش را می‌دانید!) می‌رسید.

پس از مدت کوتاهی Lambent‌ها (همان دشمنان جدیدی که در تریلر اولیه‌ی بازی مشاهده شدند) در کنار ناو Raven’s Nest پدیدار می‌شوند. برای محافظت از Raven’s Nest در مقابل حملات وحشیانه‌ی Lambentها، سیستم‌های امنیتی کشتی روکش‌های زرهی‌ای را بر روی دریچه‌هایی که Lambent‌ها می‌توانند از طریق آنها وارد شوند، قرار دادند. در همین حال سومین شخصیت بازی، یعنی عضو تازه وارد گروه، Jayson Startton مشاهده می‌شود. گرافیک بازی هم همچون همیشه از کیفیت بالایی برخوردار هست که بازی را بیش از پیش واقعی و زنده تر جلوه میدهد. پیشرفتی که گرافیک بازی از نسخه دوم به نسخه سوم داشت خیلی بیشتر از نسخه پیشرفت از نسخه اول به دوم به چشم میآمد و دلیل آن هم چیزی نبود جز فدا شدن فریم ریت برای خلق صحنات به صورت real time . این نسخه از موتور ارتقاع یافته UE3 یعنی UE 3.5 بهره میبرد , اپیک قول داده است که دیگر هیچ صحنه ای از پیش رندر شده ای در بازی وجود نداشته باشد , گرافیک بازی توسط سیستم جدید “”global illumination پیشرفت کرده و افکت سایه و روشنایی شگفت آوری را به وجوده که اثر خود را بر روی جزئیات بیشتر و برجسته ـه اسلحه ها و بدن موجودات و اجسام محیط به خوبی نشان میدهد. افکت گسترده ای از “وزش باد” در بازی تعبیه شده است که اثر خود را بر روی پرچم ها و اجسام و درختان میگذارد که در نمایش E3 حتی بر موهای لَخت مارکوس نیر تاثیر میگذاشت , انفجارها از همیشه بزرگتر و زیباتر انجام میگرفتند.

 

پ.ن: دوستان این نسخه Region Free هست و اینکه Lt+2 برای بازی کردن و اجرای این بازی روی دستگاهتون نیازه دوستان در حال تهیه یه آموزش کامل برای نصب فریم ویر جدید و رایت زدن اون هستند که به زودی آماده میشه و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

hesam بازدید : 126 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

ورژن جدید بازی زیبای NinJump که در آن شما باید سعی کنید به بالا بروید. در راه به سختیها و دشمنان زیادی بر میخورید، ولی باید از آنها عبور کنید و رکورد ثبت کنید. شرکت سازنده NinJump همان شرکت سازنده بازی بسیار زیبای Paper Toss است.

hesam بازدید : 106 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

Batman دانلود بازی Batman: Arkham City برای XBOX360

 

دانلود بازی بسیار زیبا و استثنایی Batman: Arkham City برای کنسول XBOX360 نسخه COMPLEX. یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: “پس کی رئیس میاد؟” دیگری جواب می دهد: “به زودی” اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است. شهر Arkham City خیلی بزرگ طراحی شده و بازی اینبار کاملاً یک عنوان Open-World شده و شما می توانید از طریق پشت بام ها همانند شوالیه تاریکی واقعی حرکت کنید. Batman به ساختمان اصلی می رسد و با از پا درآوردن چند دشمن، وارد ساختمان می شود. داخل ساختمان، افراد Two Face دور هم جمع شده اند و خود Two Face با چهره معروف خود Catwoman را با طناب بسته و روی مقداری زیادی اسید داغ نگه داشته است. سمت خوب و بد Two Face با هم درگیر هستند، در یک لحظه او می گوید که باید Catwoman را آزاد کند و یک لحظه سمت بد او از بی عدالتی و قربانی کردن او صحبت می کند. . . .

 

 

| با عرض پوزش لینکها اصلاح شد |

hesam بازدید : 112 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

Batman دانلود بازی Batman: Arkham City برای XBOX360

 

دانلود بازی بسیار زیبا و استثنایی Batman: Arkham City برای کنسول XBOX360 نسخه COMPLEX. یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: “پس کی رئیس میاد؟” دیگری جواب می دهد: “به زودی” اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است. شهر Arkham City خیلی بزرگ طراحی شده و بازی اینبار کاملاً یک عنوان Open-World شده و شما می توانید از طریق پشت بام ها همانند شوالیه تاریکی واقعی حرکت کنید. Batman به ساختمان اصلی می رسد و با از پا درآوردن چند دشمن، وارد ساختمان می شود. داخل ساختمان، افراد Two Face دور هم جمع شده اند و خود Two Face با چهره معروف خود Catwoman را با طناب بسته و روی مقداری زیادی اسید داغ نگه داشته است. سمت خوب و بد Two Face با هم درگیر هستند، در یک لحظه او می گوید که باید Catwoman را آزاد کند و یک لحظه سمت بد او از بی عدالتی و قربانی کردن او صحبت می کند. . . .

 

 

| با عرض پوزش لینکها اصلاح شد |

hesam بازدید : 108 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

tintin دانلود بازی The Adventures of Tintin برای کنسول XBOX360

 

دانلود بازی خاطره انگیز و استثنایی The Adventures of Tintin برای  کنسول XBOX360 برای اولین بار از سایت های ایرانی. شخصیت تن تن (Tintin) در کشور ما تقریباً شناخته شده است و داستان های او جزو معدود کتاب های کمیکی هستند که مورد توجه قرار گرفتند. بازی های متعددی هم از روی این شخصیت جوان ساخته شدند که کم و بیش قابل توجه بودند، اما به تازگی هالیوود دوباره به سراغ شخصیتی رفته که آقای جورجس رمی (Georges Remi) آن را خلق کرد. تن تن، خبرنگار جوانی است که ماجراهای مختلف همه در انتظار او هستند. تن تن قرار است با کمک پیتر جکسون (Peter Jackson) و استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) راهی پرده نقره ای سینما شود و با کمک همین اشخاص معروف هم، راهی دنیای بازی های کامپیوتری خواهد شد. می توانید اشیاء را برداشته و با هدف گیری آن را به سمت دشمن پرتاب کنید. گیم پلی بازی بسیار متنوع طراحی شده، اما نکته مهم اینجاست که همه قسمت های این عنوان نسبت به کتاب های آن وفادار مانده اند. در یکی از Boss Fightهای بازی که آلان (Allan) نام دارد، با یکی دیگر از شخصیت های دنیای تن تن، یعنی کاپیتان هادوک (Captain Haddock) روبرو خواهید شد. در این مبارزه باید آلان را سرگرم کنید و به او حقه بزنید تا او به صورت اشتباه بسته هایی از مواد منفجره را منفجر کند. این کار را در حالی باید انجام دهید که هم باید از دست او فرار کنید و هم به محیط اطراف دقت داشته باشید. در اولین نگاه این بازی، متوجه این موضوع خواهید شد که همه چیز به نسبت خوبی در بازی قرار گرفته اند. مراحل بازی اکثراً دارای معماهای خاصی هستند. خشونت بازی به صورت کارتونی طراحی شده و به همین دلیل هیجان خاصی به بازی بخشیده است. همچنین توجه به منابع اصلی بازی حرف اول را می زند. طراحی انیمیشن های شخصیت های بازی با توجه به آن چیزی که در کتاب ها به چشم می خورد، در بازی دیده می شوند. همه شخصیت های بازی حتی تامسون (Thomson) و تامپسون (Thompson) نیز با همان لوده گری های مخصوصشان در بازی دیده می شوند. حتی در دعواها و ضربه هایی که شخصیت های بازی به یکدیگر می زنند، این موضوع رعایت شده است. طراحی شخصیت تن تن نیز بسیار خوب به نظر می رسد.

hesam بازدید : 158 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

battlefield 3 xbox دانلود بازی Battlefield 3 برای XBOX360

 

برای اولین بار در میان سایت های ایرانی دانلود بازی فوق العاده استثنایی و پرطرفدار Battlefield 3 برای XBOX360 نسخه معتبر. سازندگان بازی بخوبی این واقعیت را درک کردند و تصمیم گرفتند نسخه‌ای از بازی را که شباهت‌های ساختاری بسیار زیادی با بتلفیلد ۲ دارد منتشر کنند. اولین موضوع و خوشحال کننده‌ترین آن در مورد بتلفیلد ۳ Battlefield 3 این است که بسیاری از ویژگی‌ها و سلاح‌هایی که در بد کامپنی غایب بودند دوباره به صحنه بازی برگردانده شده‌اند. مثلا شما دوباره این امکان را دارید که با جت جنگنده به نیروهای دشمن حمله کنید که البته لذت این کار در بخش مولتی پلیر بازی دوچندان خواهد شد. در Battlefield 3 استودیوی DICE نه تنها همان تخریب ها را می خواست، بلکه قصد دارد آن را فراتر ببرد. اینبار تمام محیط باید به صورت Real-Time قابل تخریب باشد و عظیم تر از قبل جلوه کند. با موتور Frostbite 2 هیچ چیزی در Battlefield 3 مصون از تخریب نیست. مثلا در یکی از دموهای بازی یک زلزله خیابان را از وسط دو نیم کرد و هفت ساختمان بزرگ با خاک یکسان شدند. وقتی آر.پی.جی به یک ساختمان شلیک می شود، تخریب کاملا واقعی را نشان می دهد. موج انفجار شیشه های اطراف را می شکند و نمای خارجی ساختمان را به هم می ریزد. در حقیقت DICE با این موتور می تواند بزرگترین برج جهان یعنی برج خلیف دبی را راحت با خاک یکسان کند. نبار بر خلاف دو نسخه قبل، بخش داستانی هم برای بازی در نظر گرفته شده و اتفاقا داستان بازی بسیار غنی و درگیر کننده خواهد بود. متاسفانه DICE نمی خواهد چیزی از داستان لو برود و به همین دلیل چیز زیادی از بخش داستانی معلوم نیست، جز این که بازی در موقعیتی سیاسی در آینده نه چندان دور اتفاق می افتد و هر بار از دید یک سرباز پیگیری می شود، چیزی شبیه به Call of Duty. در دموی نشان داده شده، بازی در خاورمیانه اتفاق می افتد و گفته شده خاورمیانه فقط یکی از محیط های بازی است و مکان ها، کشورها و مناطق بسیار زیاد و متنوعی در بازی خواهند بود. تهیه کننده بازی می گوید: “ما این توانایی را داریم که تا هر جا که می خواهیم، بازی را پیش ببریم . . .

hesam بازدید : 486 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

call of duty modern warfare 3 دانلود بازی Call Of Duty: Modern Warfare 3 برای کنسول XBOX360

 

دانلود بازی استثنایی و پرطرفدار Call Of Duty: Modern Warfare 3 برای کنسول XBOX360 نسخه معتبر STRANGE. در این نسخه، جنگ سختی بین آمریکا و روسیه در گرفته و کار به جایی رسیده که نیروهای روسی وارد خاک آمریکا شده اند. در سومین شماره از سری بازی های Modern Warfare چند مکان جدید به چشم می خورند که انگشت Call of Duty به سمت آن ها نشانه رفته است. اینبار شاهد جنگ در کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه و آمریکا هستیم. دمویی که Activision برای این بازی آماده کرده بود، به دو مرحله تقسیم می شد. قسمت اول در آمریکا بود، جایی که نیروهای روسی قصد دارند اعلام کنند که قدرت برتر دنیا هستند. همان طور که انتظار داشتیم، بازی از جای بسیار مرموزی شروع شد و کسی نمی دانست که چه اتفاقاتی رخ داده که بازیکنان هم اکنون در این قسمت قرار دارند. شما در نقش محافظ رییس جمهور هستید که با یک هواپیما به سمت امریکا برای صلح میرود.Makarov که دوست ندارن صلح برقرار شود به هواپیمای رییس جمهور حمله میکند نمیتواند دختر رییس جمهور را بگیرو ولی خود رییس جمهور را گروگان میگرد و با گرفتن کدهای بمب هاب اتمی از رییس جمهور روس حمله ای بزرگ به سمت امریکا طرح میکند. بعد از اتمام مرحله بازی کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish و Yuri را نشان می دهد که در افریقای جنوبی هستند .این سه میخواهند قبل از رفتن به Sierra Leone با یک فروشنده اسلحه معامله ای بکنند. پس از ان بازی شما را در نقش یک مامور SAS قرار می دهد که باید از تحویل دادن اسلحه های بسیار مخرب در اسکله لندن جلوگیری کند . . .

 

 

| نسخه Region Free|

| دوستان زیاد سوال کردند این نسخه P2P نیست اگه دقت کنید نوشتم نسخه معتبر STRANGE |

 

پ.ن: دوستان یه مدت بود مشکل هاست داشتیم مجبور بودیم بازی های پرطرفدار رو فقط بگذاریم دیشبم هرچی زور زدیم بازی رو آپ کنیم نشد امروز خوشبختانه هارد های جدید به سرور اضافه شد و حجم  کل هاست به ۱٫۱ ترابایت رسید یکذره تاخیر شد دوستان عفو نمایند.

hesam بازدید : 486 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

call of duty modern warfare 3 دانلود بازی Call Of Duty: Modern Warfare 3 برای کنسول XBOX360

 

دانلود بازی استثنایی و پرطرفدار Call Of Duty: Modern Warfare 3 برای کنسول XBOX360 نسخه معتبر STRANGE. در این نسخه، جنگ سختی بین آمریکا و روسیه در گرفته و کار به جایی رسیده که نیروهای روسی وارد خاک آمریکا شده اند. در سومین شماره از سری بازی های Modern Warfare چند مکان جدید به چشم می خورند که انگشت Call of Duty به سمت آن ها نشانه رفته است. اینبار شاهد جنگ در کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه و آمریکا هستیم. دمویی که Activision برای این بازی آماده کرده بود، به دو مرحله تقسیم می شد. قسمت اول در آمریکا بود، جایی که نیروهای روسی قصد دارند اعلام کنند که قدرت برتر دنیا هستند. همان طور که انتظار داشتیم، بازی از جای بسیار مرموزی شروع شد و کسی نمی دانست که چه اتفاقاتی رخ داده که بازیکنان هم اکنون در این قسمت قرار دارند. شما در نقش محافظ رییس جمهور هستید که با یک هواپیما به سمت امریکا برای صلح میرود.Makarov که دوست ندارن صلح برقرار شود به هواپیمای رییس جمهور حمله میکند نمیتواند دختر رییس جمهور را بگیرو ولی خود رییس جمهور را گروگان میگرد و با گرفتن کدهای بمب هاب اتمی از رییس جمهور روس حمله ای بزرگ به سمت امریکا طرح میکند. بعد از اتمام مرحله بازی کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish و Yuri را نشان می دهد که در افریقای جنوبی هستند .این سه میخواهند قبل از رفتن به Sierra Leone با یک فروشنده اسلحه معامله ای بکنند. پس از ان بازی شما را در نقش یک مامور SAS قرار می دهد که باید از تحویل دادن اسلحه های بسیار مخرب در اسکله لندن جلوگیری کند . . .

 

 

| نسخه Region Free|

| دوستان زیاد سوال کردند این نسخه P2P نیست اگه دقت کنید نوشتم نسخه معتبر STRANGE |

 

پ.ن: دوستان یه مدت بود مشکل هاست داشتیم مجبور بودیم بازی های پرطرفدار رو فقط بگذاریم دیشبم هرچی زور زدیم بازی رو آپ کنیم نشد امروز خوشبختانه هارد های جدید به سرور اضافه شد و حجم  کل هاست به ۱٫۱ ترابایت رسید یکذره تاخیر شد دوستان عفو نمایند.

hesam بازدید : 116 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

Saint Row دانلود بازی Saint Row: The Third برای XBOX360

 

دانلود بازی بسیار زیبا و پر طرفدار Saint Row: The Third برای اولین بار از سایت های ایرانی برای کنسول XBOX360 نسخه معتبر SPARE. سری Saints Row از همان شماره اول، عناوینی موفق بودند که جدا از کیفیت خوبی که داشتند، سبک جالبی را در Open-World خلق کردند و Volition سازنده این عنوان همیشه سعی داشته تا محصولش آنچنان شبیه به سری GTA نباشد. پس از سال ها، نسخه سوم Saints Row آماده شده و اینبار ما شاهد قدرتمندی گروه Saint هستیم که هر کاری که بخواهند، در شهر انجام می دهند. در نمایش اخیر بازی، ما شهر جدیدی را مشاهده می کنیم که خیلی با جزئیات کار شده است. نکته بارزی که در اولین صحنه متوجه می شویم، Draw to Distance خیره کننده بازی است و به نظر، به غیر از طراحی شخصیت ها، گرافیک بازی بسیار خوب کار شده است. Saints Row طبق گفته سازندگان، یکی از غیر معمول ترین بازی هایی است که تا به حال دیده اید. تعداد فنون و حرکت هایی که می توانید روی دشمنان یا مردم بی گناه اجرا کنید، فوق العاده متنوع و زیاد هستند و حتی آبروی بعضی عناوین مبارزه ای را هم می برد! راوی می گوید که ما می خواستیم یک بازی کاملاً Sandbox بسازیم که بازیکن در آن آزاد باشد و هر کاری که دوست دارد، انجام دهد. حال ممکن است که او بخواهد به مردم بی خانمان حمله کند و به طور مثال حرکات خشن کشتی کج را روی آن ها پیاده کند. شما در این شماره خیلی قدرتمند هستید و بر خلاف بازی های رایج این سبک که از پایین شروع به رشد می کنید، در Saints Row: The Third شما از همان ابتدا نیرومند هستید. کمی جلوتر، حتی می توانید با مردم در خیابان برقصید. در یک گوشه از شهر، نیروهای دشمن کنار هم ایستاده اند و بازیکن ما تقاضای نیروی هوایی می کند و طی یک چشم به هم زدن باران بمب بر سر آن ها می بارد . . .

 

hesam بازدید : 165 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

|نسخه معتبر COMPLEX|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 |XGD2 PAL- NTSC U|

Sniper Elite V2 XBOX360 COMPLEX 703x1024 دانلود بازی Sniper Elite V2 برای xbox 360

 |لینک خرید پستی|

Sniper Elite V2 یک بازی زیبا در سبک تک تیر اندازی می باشد . در این بازی شما نقش یک تک تیر انداز حرفه ای را بر عهده خواهید داشت که باید هدف های خاصی را در بازی به قتل برسانید . از دیگر خصوصیات این بازی می توان به گرافیک بالا ، دشنمان متنوع و زیاد ، اسلحه های کار آمد و متنوع و … اشاره کرد. این بازی توسط استدیو Rebellion ساخته و توسط کمپانی معتبر ۵۰۵ games منتشر شده استحال و هوای بازی به جنگ جهانی دوم بر میگردد .تقریبا میتوان این بازی شبیه بازی sniper که توسط کمپانی city منتشر شده دانست چرا که در این بازی همانند بازی اسنایپر شما میتوانید پس از شلیک گلوله به سر حریف آن را به صورت آهسته و slow مشاهده کنید . بازی به صورت ریجن فیری و قابل استفاده بر روی دستگاه های پال و ان تی اس سی یو می باشد .

hesam بازدید : 149 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

FIFA Street XBOX360 دانلود بازی FIFA Street برای XBOX360

دانلود بازی FIFA Street برای XBOX360 .شرکت EA یکی از بزرگ ترین شرکت های ساخت بازی است.این شرکت برای کنسول های مختلف بازی تولید می کند.از جمله کنسول XBOX.این کنسول یکی از محبوب ترین کنسول ها برای بازی کننده های سطح جهان است.به دلیل این که مانند رایانه نیازی به ارتقا و دادن هزینه  های زیاد برای انجام دادن یک بازی نیست.این شرکت بار دیگر یک بازی در سبک ورزشی منتشر کرده است.این بازی FIFA Street است.این بازی دارای گرافیک بسیار خوبی است و طراحی بازیکن های فوتبال بسیار عالی است.این بازی می تواند یک مسابقه ی فوتبال را برای شما شبیه سازی کند.شما هم می توانید با بازیکن مورد علاقه ی خود به بازی بپردازید.این بازی می تواند احساس بازی کردن فوتبال خیابانی را به شما بدهد.

 

hesam بازدید : 170 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (1)

|نسخه PAL / با فرمت ISO |

bejewled3 xbla دانلود بازی Bejeweled 3 برای xbox 360

 

Bejeweled 3 همواره جزو بازی های پازل مانند معروف و محبوب بوده است و این سری بر روی کامپیوتر منتشر شده بود که به علت استقبال خوبی که از این بازی شد ، برای xbox و ps3 نیز منتشر شد . این بازی مراحل بسیار زیاد و متنوعی دارد و برعکس بازی های پازل دیگر که یکنواخت هستند این بازی سراسر خلاقیت است و بسیار بسیار معتاد کننده می باشد و شما را جذب خود میکند . این بازی توسط استدیو معروف و معتبر pop cap که ناشر بازی فوق العاده زیبا و معتاد کننده planer vs zombies می باشد ، ساخته و منتشر گردیده است که مطمئنا بازی خوبی است چرا که پاپ کپ همیشه بازی هایش را با کیفیت می سازد و همیشه بازی هایش در عین سادگی کیفیت بسیار بالایی دارند و این کیفیت در شماره های ۱ و ۲ این بازی و همچنین در بازی گیاهان برابر زامبی ها اثبات شده است .

hesam بازدید : 204 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

|نسخه معتبر COMPLEX|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

(XGD2)

Battleship XBOX360 686x1024 دانلود بازی Battleship برای XBOX 360

بازی Battleship که یک بازی فوق العاده زیبا و با گرافیک بالا می باشد به تازگی برای کنسول xbox 360 منتشر شده است . این بازی سبک نوینی را در بازی های ویدئویی ایجاد کرده چرا که سبک بازی استرتژیک – سوم شخص می باشد ! که در هیچ یک از بازی های دیگر قابل مشاهده نیست . در این بازی شما ناوگان زیر دریایی و کشتی ها را در اختیار دارید و همچنین باید به صورت استراتژیک نیروی های خود و کشتی های خود را چیدمان کنید و از طرف دیگر به صورت یک اکشن کاملا سوم شخص و مستقل از سبک استراتژیک بازی به مبارزه بپردازید . ناشر این بازی کمپانی معتبر و معروف activison می باشد که در کارنامه خود بازی هایی همچون سری  call of duty , spider man , prototype و  … را دارا می باشد که این نشان از تبحر این شرکت در ساخت بازی های جنگی است . دانلود با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت سیب دانلود در ادامه مطلب .

hesam بازدید : 115 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

Silent Hill Downpour XBOX360 دانلود بازی Silent Hill Downpour برای XBOX360

 

دانلود بازی Silent Hill Downpour برای XBOX360.این بازی ساخت شرکت Konami است.این شرکت یکی از بزرگ ترین شرکت های بازی سازی است. این شرکت بازی های خود را در سبک های مختلفی تولید می کند که از جمله ی ان ها می توان ترسناک را نام برد.یکی از سری بازی های ترسناک کونامی بازی سایلنت هیل است.این بازی یکی از محبوب ترین سری های بازی کونامی است.شما می توانید در ادامه مطلب توضیحات کاملی در مورد این بازی بیابید.

 

توضیحات بیشتری از بازی Silent Hill Downpour از سایت بازی سنتر:

بسیاری از افراد برای اولین بار ترس و وحشت دنیای بازی های رایانه ای را با عناوین سایلنت هیل و رزیدنت اویل تجربه کرده اند. متاسفانه طی سال های اخیر این دو فرنچایز محبوب آنچنان که باید و شاید نتوانستند باعث رضایت طرفداران خود شوند. حال فرنچایزهای مذکور در صدد این هستند تا مجددا به روزهای خوب و رویایی خود باز گردند. بدین منظور مسئولین کونامی تصمیم گرفتند وظیفه ساخت نسخه جدید سایلنت هیل را به استدیو نه چندان معروف Vatra Games بسپارند. این بازی اولین بار در ماه آپریل سال ۲۰۱۰ با پسوند Downpour معرفی شد. یک حقیقت غیر قابل انکار آن است که دیگر استدیو ای تحت عنوان Team Silent وجود خارجی ندارد و بسیاری از افراد تاثیر گذار آن استدیو در ساخت Downpour همکاری نخواهند کرد بنابراین، نمی توان انتظار داشت آن فضا، اتمسفر و حس اورجینال بودنی که از ۴ نسخه ابتدایی سراغ داریم را مجددا تجربه کنیم. به هر حال یکی از مزایای واگذاری مسئولیت ساخت بازی به Vatra Games آن است که این استدیو طی سالهای اخیر با آرامش و به دور از حاشیه به کار خود مشغول بوده است. خوشبختانه کشور چک از نظر محتوای تاریخی و اساطیری بسیار غنی است و همین موضوع می تواند کمک بزرگی به Downpour کند. یکی از نکاتی که باعث شد عناوین کلاسیک سایلنت هیل بیشتر مورد توجه قرار گیرند، نفوذ و تاثیر گذاری مستقیم فرهنگ آسیای شرقی و به طور دقیق تر، ژاپن بود. متاسفانه بعد از منحل شدن استدیو Team Silent این فرنچایز به نوعی دچار فقر فرهنگی و سردرگمی شد و فضای نسخه های جدید با آنچکه فرنچایز بر آن بنا شده بود، تفاوت محسوسی داشت. با مطالعه دقیق تاریخ و سرگذشت کشور چک می توان فضا، دوران و اتفاقات مخوف و مرموزی را استخراج کرده و مورد مطالعه قرار داد.

یکی از موارد و ویژگی هایی که از همان ابتدا اعلام شد آن است که Downpour در بخش جدیدی از شهر سایلنت هیل اتفاق می افتد؛ بخشی که پیش تر هرگز نشان داده نشده بود. فکر می کنید دلیل این کار چیست؟! به هر حال سازندگان می توانستند با بازسازی لوکیشن های عناوین کلاسیک از آنها استفاده ابزاری کنند و با این کار فروش بیشتری بدست آورند. به شخصه معتقدم این تصمیم به این موضوع باز می گردد که اعضای تیم قصد دارند لوکیشن های جدیدی بنا به استانداردها، فرهنگ و تصورات خود طراحی کنند. این بدین مفهوم است که لوکیشن های منحصر به فردی را خواهید دید. شاید همه شما با بنده هم عقیده باشید که عناوینی همچون Metro 2033 , Stalker و Witcher فضا و اتمسفر منحصر به فردی داشتند و این بدین علت بود که آنها لوکیشن، فضا و اتمسفر تازه ای را به معرض نمایش گذاشتند. به علت فرهنگ نزدیک این کشورها ( لهستان، چک و اوکراین ) امیدوارم Vatra بتواند همانند استدیوهای عناوین مذکور عالی عمل کند و در فضا سازی و طراحی لوکیشن ها همانند نسخه های کلاسیک تجربه منحصر به فردی را ارائه دهد. 

Downpour از نظر داستانی عنوانی مستقل محسوب می شود که ارتباطی با عناون پیشین فرنچایز نخواهد داشت. شخصیت اصلی بازی زندانی ای به نام Murphy Pendleton است. Murphy چهره ای آرام و خونسردی دارد و به نظر میرسد به جرم قتل بازداشت شده است. بعد از رفتار تحقیر آمیز نگهبانان سوار بر اتوبوس حامل زندانیان می شود تا به زندان دیگری منتقل شوند. او در طول مسیر به شکل غیر عادی و مضطرب از شیشه بیرون را نگاه می کند. باران به شدت در حال بارش است و مسیر بسیار لغزنده به نظر می رسد. در این حین ناگهان شکافی در وسط جاده پدیدار می شود که باعث انحراف و واژگونی اتوبوس می شود. از شواهد معلوم گویا از آن حادثه تنها Murphy و افسر نگهبان – Anne Cunningham – جان سالم به در می برند. Murphy بعد از اصابت اتوبوس به درختان و توقف آن با تمام وجود سعی می کند هوشیاریش را به دست آورد تا از مهلکه بگریزد. او با سرعت از آنجا دور می شود تا اینکه به شهر متروک و مرموزی می رسد. بله او در انتها به هدفش می رسد ولی غافل از آنکه، سایلنت هیل به شکل متعارف از میهمانانش پذیرایی نمی کند. با همه این اوصاف….. Welcome to silent hill Mr Pedleton

گرافیک بازی در سطح مطلوبی قرار دارد و ضعف خاصی در آن دیده نمی شود. بازی از موتور UE3 بهره می برد. همان طور که از نام بازی پیداست، باران نقش مهمی در آن ایفا خواهد کرد. یکی از اتفاقات اجتناب ناپذیر دنیای سایلنت هیل ” تغییر دنیا ” است. در نسخه های پیشین تغییر دنیا به شکل غیر منتظره صورت می گرفت و اغلب اوقت علت آن وارد شدن به عمیق ترین احساسات صاحب دنیا بود. در Downpour تغییر دنیا با رگبار آغاز می شود و بعد از فرسوده شدن محیط، Murphy با ترسناک ترین وجه ی زندگیش رو به رو می شود. از این رو باران و آب افکت های تحسین برانگیز و جالب دارند. جزییات محیط و کاراکترها به اندازه کافی ساخته و پرداخته شده به نظر می رسند. با نگاهی دقیق به صورت Murphy جزییات چهره او نمایان می شود. Murphy ظاهری آرام و خونسرد دارد ولی زخم کهنه صورت او تردیدهایی به وجود می آورد. ما پیش تر در سایلنت هیل گرگ های بره نمای متعددی را ملاقات کرده ایم بنابراین، در مورد Murphy به شکل هیجانی قضاوت نخواهم کرد. افکت مه نیز به زیبایی طراحی شده است و همانند گذشته حس تنهایی و ترس را به بازیکنان القا می کند. از دیگر ویژگی ها می توان به لبه های نرم اشیا و کاراکترها اشاره کرد که متاسفانه در حرکت های سریع به چالش کشیده می شود. نور پردازی به شکل زیبا و پویا طراحی شده است. تابش منابع نور به سطوح مختلف بازتاب جالبی دارد و همچنین چراغ قوه Murphy به زیبایی هرچه تمام تر دل تاریکی را می شکافد. بازی در ۳۰ فریم اجرا می شود که با توجه به تریلرها افت فریمی در آن دیده نشده است. حرکت کاراکترها نرم به نظر می رسد ولی هنگام مبارزات حرکت ها خشک و بدون انعطاف هستند. طراحی جانوران همانند گذشته جذاب و دیدنی می باشد. یکی از نکات قابل توجه در این باره شباهت یکی از هیولا ها با Corey Tylor از گروه Slipknot است! متاسفانه تکسچرها به شکل متوازن طراحی نشده اند و ضعف هایی دیده می شود. همچنین شایان ذکر است که بدانید Downpour اولین نسخه از این مجموعه است که از قابلیت های ۳D بهره می برد. به عنوان جمع بندی همان طور که پیش تر اشاره کردم بایست بگویم که بازی از نظر بصری در سطح مطلوبی قرار دارد. 

مطمئنا مجموعه سایلنت هیل بخش عظیمی از موفقیت هایش را مدیون آهنگ ها و صداگذاری های بی نظیرش است؛ موسیقی و آهنگ هایی که پیوند عجیبی با فضا و اتمسفر بازی داشتند. پشت تمامی این آهنگ ها مرد افسانه ای سری سایلنت هیل – Akira Yamaoka – قرار داشت. هرچند سایلنت هیل طی سال های گذشته با فراز و نشیب رو به رو بوده است ولی، Yamaoka یک تنه مرحمی بر دردهای طرفداران قدیمی مجموعه بود و با آهنگ های منحصر به فردش روح و روان بازیکنان را همانند عناوین کلاسیک تحت تاثیر قرار می داد. از این رو اهمیت Yamaoka برای طرفداران مجموعه از چشم کسی پوشیده نیست و همگان انتظار سوپرایزهای او را می کشیدند. با این وجود، خبری دلسرد کننده بازیکنان را شوکه کرد. مشروح خبر آن بود که Yamaoka در Dounpour با Vatra همکاری نخواهد کرد. طرفدارانی که شبهایشان را با آهنگ Room of Angels صبح می کردند، دیگر به طور کامل از سایلنت هیل قطع امید کردند. اوضاع حتی با خبری دیگر بدتر شد! Mary Elizabeth McGlynn که به عنوان خواننده بر روی آهنگ های Yamaoka هنرنمایی می کرد نیز خبر از قطع همکاری داد. اوضاع به همین منوال ادامه داشت تا اینکه سرانجام آهنگساز جدید بازی معرفی شد. Daniel Licht آهنگساز معروف آمریکایی این وظیفه را به عهده گرفته بود. از کارهای ارزنده او می توان به موسیقی های سریال موفق Dexter نام برد. بعد از معرفی Licht ، مسئولین کونامی و Vatra تلاش کردند تا McGlynn را برای ادامه روند همکاری متقاعد کنند. خوشبختانه این مذاکرات به ثمر رسید. با شنیدن دو خبر مذکور بازیکنان به Downpour امیدوارتر شدند و با اضطراب فراوان منتظر شنیدن حاصل کار بودند. خوشبختانه این انتظار چندان به طول نیانجامید و آهنگ تریلر بازی، جذاب تر و دلنشین تر از آنچیزی بود که تصور میشد.

گیم پلی از جمله مواردیست که دست خوش تغییراتی شده است البته، پایه و اساس کار همان چیزیست که در گذشته دیده ایم. با کمی تمرکز و بررسی گیم پلی نسخه های پیشین مطمئنا به این نتیجه می رسیم که سایلنت هیل هیچگاه از نظر گیم پلی بی نقص و عالی نبوده است. متاسفانه Downpour هم نتوانسته این مشکل را برطرف کند و عمده ضعف بازی در بخش مبارزات دیده می شود. یکی از نکات برجسته فرنچایز سایلنت هیل پازل های سرگرم کننده و تقریبا دشوارش بود که حل هر یک از آنها لذت وصف ناپذیری داشت. متاسفانه این ویژگی در نسخه های اخیر کم رنگ یا بی کیفیت شده بود. سازندگان Downpour اظهار داشتند که آنها این ویژگی را به شکل هرچه زیباتر طراحی کرده و تعادل مناسبی میان بخش اکشن و حل معماها ایجاد کرده اند. همچنین همانند گذشته می توان ابتدای بازی درجه سختی معماها را تنظیم کرد. بازی همانند Homecoming به صورت سوم شخص است. بازیکنان به تعدادی اسلحه دسترسی خواهند داشت که به ۲ گروه سلاح های گرم و سرد تقسیم بندی می شوند. نکته حائز اهمیت آن است که Murphy مانند Alex سرباز کارکشته و ماهری نیست و از اصول و فنون مبارزه آگاهی کمتری دارد بنابراین هنگام مواجهه با دشمنان نباید از او انتظار چندانی داشت. Murphy در هر لحظه می تواند تنها یک سلاح سرد حمل کند ( چیزی شبیه به آنچکه در SH : Room تجربه کردیم ) پس در انتخاب سلاح ها بایست دقت داشته باشیم. Downpour همچنین شامل ماموریت های فرعی است که با توجه به نحوه بازی هر یک از بازیکنان تغییراتی در آن ها صورت می پذیرد. یکی از ویژگی های هیجان انگیز بازی مبارزه با Boss هاست که با ادغام شدن ویژگی QTE لذت آن ۲ چندان می شود. یکی از موارد بحث برانگیز Downpour وجود مترو می باشد که به عقیده بسیاری با جو و ماهیت بازی در تضاد است. سازندگان از تصمیم خود دفاع می کنند و بر این عقیده هستند که این قابلیت ضربه ای به بازی نخواهد زد و اجباری در استفاده از آن نیست. Downpour بر خلاف شماره های دیگر به صورت Open World طراحی شده و جا به جایی در آن کمی وقت گیر است. بازیکنانی که قصد دارند برای صرفه جویی در وقت سوار مترو شوند، بایست خطرات آن را هم بپذیرند. Murphy در مترو بیشتر از مناطق دیگر مورد هجوم هیولاها قرار می گیرد و با چالش های متعددی رو به رو خواهد شد.

فضا و اتمسفر بازی همانند گذشته بی نظیر است. بازهم مانند گذشته در اکثر مواقع ترس تدریجی را تجربه خواهید کرد و ترس هیجانی به ندرت دیده می شود. با استناد به تصاویر منتشر شده بخشی از بازی در روشنایی جریان خواهد داشت که از روند آن اطلاعاتی فاش نشده است. بخش جنوب شرقی شهر سایلنت هیل پوشش گیاهی انبوهی دارد بنابراین محیط های جنگلی فراوانی را مشاهده خواهیم کرد. وجود مه غلیظ، محیط های وسیع و محدوده دید کم پیشروی را برای بازیکنان دشوار می کند. تغییرات دنیا همچنان وحشتناک و غیر منتظره طراحی شده اند و لحظات بیاد ماندنی ای را رقم خواهند زد. Murphy بعد از آسیب دیدن به روشنی آن را نمایان می سازد. به عنوان مثال ممکن است لنگ شود، از دستش مراقبت کند، شکمش را بگیرد و غیره. تصمیماتی که بازیکنان هنگام بازی می گیرند، تاثیر مستقیمی بر پایان بازی خواهد داشت. بنابراین توصیه می کنم انتخاب هایتان را سخاوتمندانه انجام دهید تا به رستگاری برسید. همه بازیکنان بی شک با Pyramid Head و شمشیر بزرگش آشنایی دارند. خوشبختانه Vatra Games مانند استدیوهای پیشین تقلید کورکورانه نکرده است و به جای استفاده از Pyramid Head به عنوان ابزاری تجاری، ایده خود را پیاده سازی کرده است. در Downpour موجودی عظیم الجسه بارانی پوش، با ماسک گاز که چکشی بزرگ بر دست دارد به عنوان مجازاتگر ایفای نقش خواهد کرد. Downpour ارتباطی آنچنای با اتفاقات فرقه ندارد و به کالبد شکافی خود شهر می پردازد. سازندگان ادعا دارند بازی چیزی شبیه به سایلنت هیل ۲ و Homecoming است. زیرا در کنار آنکه مستقل است، شهر و زندگی Murphy را مورد بررسی قرار می دهد.

در انتها می توان گفت Downpour ممکن است عالی و بی نظر باشد ولی، بی شک تفاوت های زیادی با عناوین کلاسیک خواهد داشت.بنابراین بهتر است از خود انعطاف نشان دهیم و سعی کنیم با فضا و اتمسفر جدید بازی تطابق پیدا کنیم زیرا باید این حقیقت را بپذیریم که دیگر استدیویی به نام Team Silent وجود خارجی ندارد. Vatra Games امید زیادی به Downpour دارد که امیدواریم با تلاش و کوشش و عدم فروگذاری به این مهم دست یابد. هرچند بازی مشکلات تکنیکی دارد ولی، Vatra Games با ارائه ۴ ویژگی می تواند به یک قهرمان تبدیل شود. این ۴ ویژگی عبارت است از : داستان بی نظیر، اتمسفر عالی ، آهنگ های زیبا و معماهای سرگرم کننده ! در انتها بد نیست که یاددآوری کنم بهترین شماره های سایلنت هیل میانگین امتیازاتی بین ۷٫۵ – ۸٫۵ کسب کرده اند بنابراین، در مورد این فرنچایز نمی توان از روی نمرات پیش داوری کرد.

 

hesam بازدید : 129 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

|نسخه معتبر COMPLEX|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

(XGD2)

MUD FIM MotocrossXBOX360 دانلود بازی MUD FIM Motocross برای XBOX360

MUD FIM Motocross یک بازی زیبا و مهیج در سبک موتور سواری می باشد . محیط این بازی را بیابان ها ، صحرا ها ، جنگل ها ، جاده ها و … تشکیل می دهند و شاید بهترین خصوصیت این بازی همین تعداد مپ ها و نقشه های بازی می باشد که شما تقریبا هیچ وقت ۲ پست متفاوت را در طول بازی نمیبیند چرا که سازندگان بازی در ایجاد تنوع در پیست های بازی بسیار ماهرانه و خوب عمل کرده اند و فرد بازی کننده هیچگاه از بازی خسته نخواهد شد . در این بازی بیش از هر چیز به هیجان رسیدگی شده و برای همین امر ، پرش های بلند از ارتفاع های بلند و رود های و برکه های بین پیست ها و موانع خطرناک و سخت در بازی قرار داده شده است . اگر شما از بازی هایی مانند fuel و … خوشتان آمده است و سبک رالی تخیلی موتور سواری را دوست دارید و میخواهید از بازی های جنگی و اکشن چند ساعتی فاصله بگیرید این بازی را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

hesam بازدید : 132 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

MIB Alien Crisis 360 دانلود بازی Men in Black: Alien Crisis کنسول XBOX 360

بازی  Men in Black: Alien Crisis یکی از زیباترین بازی های ارائه شده توسط Activision  است که براساس فیلم ویدیویی این عنوان ساخته شده است. شخصیت اول این بازی Peter Delacoeur نام دارد و وظیفه دارد تا از زمین در برابر حمله بیگانگان دفاع کند. اکتیویژن زمان زیادی را صرف تولید این بازی کرده و امیدوار است تا یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ شود. وجود سلاح های متفاوت و فوق حرفه ای و همچنین گرافیک زیبا و چشمگیر بازی از جمله عواملی هستند که به زیباتر شدن این بازی کمک میکنند.این نسخه از بازی به صورت Region Free و با فرمت iso میباشد.شما میتوانید این بازی را از سایت سیب دانلود به صورت رایگان دانلود کنید.

 

hesam بازدید : 120 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

GoTH دانلود بازی Game of Throne برای کنسول XBOX 360

 

 |لینک خرید پستی|

بازی The Game of Thrones بدون شک یکی از زیبا ترین و بهترین بازی های سبک نقش آفرینی ۲۰۱۲ خواهد شد که براساس داستان فیلم بسیار معروف و پرفروش The Game of Thrones ساخته شده است. بازی از نظر گرافیکی چیزی از هم سبک های خودش کم ندارد. درضمن بر روی گیم پلی بازی خیلی کار شده که حاصل آن یک بازی متفاوت است. شما در این بازی میبایست شخصیت خود را انتخاب کرده و سپس آن را به گونه دلخواه طراحی کرده و سپس با پیشرفت در بازی توانایی ها و لباس و سلاح های آن را ارتقا دهید.هر بار که Level یا درجه کاراکتر شما آپگرید میشود تعداد زیادی Combo برای شما باز میشود که با استفاده از آنها میتوانید دشمنان خود را به مدل های مختلف نابود کنید که هر کدام از آنها به خودی خود یک صحنه سینماتیک زیبا را رقم خواهند زد. داشتن دانش درک مفاهیم انگلیسی در این بازی بسیار حائز اهمیت است، زیرا در بسیاری از مواقع به جای جنگ وجدل میتوانید مشکلات خود را با انتخاب دیالوگ صحیح حل کنید. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید.

hesam بازدید : 133 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

|نسخه معتبر COMPLEX|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

|قابل اجرا بر روی LT 2.0 و بالاتر |

Inversion XBOX360 دانلود بازی Inversion برای XBOX360

 

 |لینک خرید پستی |  

بازی Inversion یک بازی در سبک بکش و برو جلو می باشد که اکشن بسیار زیادی را در خود جای داده است . از این سبک بازی های می توان به بازی gears of war , bullet storm اشاره کرد که هر دو بازی های موفقی در این سبک بوده اند . طبق نقد ها و بررسی هایی که در این هفته برای بازی منتشر شدند می توان انتظار یک گیم پلی طوفانی و هیجان انگیز را از بازی داشت چرا که تمام نقد هایی که در هر بخش این بازی توسط سایت ign نوشته شده است نشان دهنده ی این است که این بازی بسیار در سبک خود موفق ظاهر شده است و نظر منتقد ها را به خود جلب کرده است . بازی در آینده ای نزدکی رخ می دهد و فضایی جنگی دارد . ناشر بازی شرکت معتبر namco می باشد که بازی های بسیار زیبا و معروفی را منتشر کرده است . بازی از نظر سیستم کاور گیری و پناه گیری بسیار شبیه بازی Brink است . گرچه بازی Brink یک بازی ناموفق بود ولی ایده های جدید را در خود داشت از جمله سیستم کاور گیری نوین که در این بازی هم اجرا شده است . بازی نسخه معتبر COMPLEX می باشد و قابل اجرا بر روی دستگاه های LT 2.0 به بالا می باشد

hesam بازدید : 560 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

Resident Evil6 XBOX360 DEMO نسخه دموی بازی Resident Evil 6 برای کنسول XBOX360

کمپانی محبوب و شناخته شده CAPCOM بالاخره نسخه دموی بازی Resident Evil 6 را که یکی از پر فروش ترین بازی های رایانه ای میباشد، برای کنسول XBOX 360 منتشر کرد تا هم بازار را برای خرید نسخه اصلی گرم کند و هم به علاقه مندان به این بازی این امکان را بدهد تا با گیم پلی و داستان بازی بیشتر آشنا شوند.به گفته CAPCOM داستان این بازی ۱۰ سال پس از حادثه شهر راکون اتفاق می افتد.

hesam بازدید : 121 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

این بار در سایت دانلود ها نرم افزاری بسیار جالب برای گوشی های اندروید نسخه ۲٫۲ به بالا تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. این نرم افزار در واقع یک لانچر می باشد. شما با کمک نرم افزار های لانچر قادر خواهید بود تا ظاهری جدید به گوشی های اندروید خود ببخشید. در واقع این نوع نرم افزار ها را به نوعی می توان به عنوان یک تم در نظر گرفت. نام این نرم افزار Holo Launcher 1.0.6 می باشد که هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید.

 

Holo Launcher 1.0.6 لانچر زیبا و رایگان Holo Launcher 1.0.6   اندروید

 

hesam بازدید : 135 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

Fruit Ninja از سری بازی های اعتیاد آور و فوق العاده مهیج و پرطرفدار دنیاست که برای گوشی ها و سیستم عامل های مختلف تولید شده است که نسخه ای از این بازی پرطرفدار نیز برای گوشی های سیمبین با نسخه سیمبین 3^ مانند گوشی های N8 و C7 نیز تولید شده است .  همان طور گفته شد این بازی با اینکه برای گوشی های ^3 تولید شده و مختص این گوشی هاست اما بر روی گوشی های قوی S60v5 همانند گوشی های Vivaz و Vivaz Pro و  Satio و سامسونگ Omnia hd و گوشی هایی از این قبیل که از در خانواده S60v5 جا می گیرند اما دارای پردازنده و سخت افزار قوی هستند نیز اجرا می شود .

در این بازی زیبا باید میوه های آبدار را توسط شمشیر نینجا ، قطعه قطعه کنید ، اما در این بین بمب هایی نیز همرنگ میوه ها به بالا پرتاب می شود که با اصابت شمشیر شما به این بمب ها ، شما منفجر و Game Over می شوید . این بازی زیبا را به دارندگان گوشی های سیمبین S60v5 با سخت افزار قوی  ( مدل هایی که نام برده شد ) و تمام دارندگان گوشی های 3^ شدیدا پیشنهاد می کنیم . گرافیک بازی هم همان طور که در اسکرین شات ها می بینید فوق العادست . Fruit Ninja از ادامه مطلب با حجم 13 مگابایت قابل دانلود است .

نکته : گوشی Nokia 500 به دلیل سخت افزار ضعیف و عدم برخورداری از Gpu گرافیکی ، توانایی اجرای هیج نوع بازی hd حتی این بازی که معرفی شد را ندارد .  همچنین بازی بر روی گوشی های S60v5 همچون 5800 , N97 و … قابل اجرا نیست .


hesam بازدید : 106 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

f403eaf8f46b50c12ebc8ea07602ddb2 دانلود بازی Warhammer 40.000: Dawn of War II   Dilogy

 

  • بازی Warhammer 40.000: Dawn of War II – Dilogy طلوع جنگ جهانی دوم – افزایش هرج و مرج:  یک بازی جنگی مالتی پلیر است که با قوانین خاص خود انجام میشود  در این بازی گروه های رزمی و جنگنده جزئیات زیادی دارند و هر یک از سربازان این گروه ها از روشی خاص و متفاوتی در مبارزات استفاده میکنند . نسخه بازی Warhammer 40,000: Dawn of War II  در چند جشنواره و سمینار معرفی شده و تا کنون تحسین بسیاری را بر انگیخته است و سازندگان و دست اندکاران برای معرفی این بازی اقدام به انتشار چند فیلم هم کرده اند .
    محیطی که بازی در ان اتفاق میافتد سرسبز و زیبا است و در طراحی شخصیت های مختلف از رنگ های متفاوت استفاده شده است . هر چند داستان بازی مربوط به اینده ای دور است بسیاری از روش های قدیمی جنگاوری در میدان های مبارزه به کار گرفته شده است بسیاری ازجنگنده ها پر قدرت ترین ضربات خود را از طریق سلاح های سرد به دشمن وارد خواهند کردالبته سلاح گرم هم در صحنه نبرد وجود دارد و گاهی تانک های بسیار بزرگ را هم در میدان نبرد خواهید دید .  ۴ گروه از گروه هایی که بازیکنان میتوانند در بازی انتخاب کنند معرفی شده است . یک گروه تفنگداران فضایی هستند این تفنگ داران اصلی ترین گروه این بازی هستند و حالت یک نفره بازی نیز در تصاحب این گروه است . سربازان این گروه انسان هایی هستند که لباس های فضایی پوشیده اند و یک اسلحه / شمشیر یا اره برقی در دست دارند. سربازان این گروه پس از سال ها نبرد توانسته اند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند . orc نام یکی دیگر از گرو ه هاست . در واقع فیزیکی که برای  orcها طراحی شده کاملا شبیه هم است  اما بر اساس داستان orc ها از نظر فرهنگ و نوع زیست متفاوت هستند . این گروه پرجمعیت ترین جنگنده های بازی هستند . با این وجود آنها خیلی جنگ طلب هستند و این جنگ طلبی ان ها را به زیر مجموعه های زیادی تقسیم کرده و آتش جنگ میان آنها شعله ور است . Elder ها باستانی و با فرهنگ هستند و پیشرفته ترین گروه محسوب میشوند . سربازان این گروه از سرعت بسیار بالایی برخوردارند و میتوانند ناپدید شوند . این گروه هم  دارای سلاح  های گرم هستند هم سلاح سرد . Tyranids نام گروه دیگری است که  بسیارخونخوار و خشن هستند و هر چه را که بر سر راه خود میبینند نابود میکنند . اعضای این گروه  موجوداتی بیگانه هستند که به غارت  و نابودی سیارات دیگر میپردازند . سربازان این گروه  از ترکیبات بیولوژیکی موجودات مختلف حاصل شده اند و جسم آن ها  فقط برای جنگیدن و نابود کردن ساخته شده است . سلاح های اعضای این گروه با جسمشان ترکیب شده است  به عنوان مثال برخی از سربازان این گروه پنجه هایی به شکل شمشیر دارند . تیرهایی که بعضی از اعضای این گروه پرتاب میکنند  مثل سلاح های دفاعی حیوانات است که از بدنشان خارج می شود . پیشنهاد می کنیم این بازی را از سیب دانلود دریافت نمایید.
hesam بازدید : 259 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

Iron دانلود بازی Iron Front Liberation 1944 + کرک معتبر RELOADED

بازی Iron Front Liberation 1944 یک شاهکار دیگر در سبک اکشن جنگ جهانی میباشد که توسط دو کمپانی X1 Software و A WAR ساخته شده و Deep Silver آن را منتشر کرده است. گیم پلی بازی ترکیبی از بازی های Brother in Arm و Call of Duty 5 است. در اینجا شما نقش یک سرباز Red Army را دارید.ارتشی که در حال تجدید قوا و آماده سازی خود برای جنگ با رغیب سرسخت خود یعنی Wehrmacht ها هستند. شما در این بازی هم میتوانید نقش یک سرباز را بازی کرده و تفنگ به دست باشید، هم اینکه فرماندهی گروه خود را بر عهده گرفته و به آنها دستور بدهید. همچنین امکان استفاده از بیش از ۳۵ وسیله نقلیه و هواپیماهای جنگی نیز وجود دارد که پرواز با هواپیماهای جنگی میتواند بسیار مهیج و جالب باشد.اگر در هنگام نصی بازی از شما سریال نامبر خواسته شد،از یکی از سریال های ادامه مطلب استفاده کنید.پس از نصب بازی محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمائید.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP, Windows Vista or Windows 7
Processor: Dual-core Intel Core 2.4 GHz or AMD Athlon 2.4 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce 8600GT or ATI Radeon 3650 or faster with Shader Model 3 and 512 MB VRAM
Hard Drive: 10 GB HD space

hesam بازدید : 377 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

 دانلود رایگان بازی Kinect Rush A Disney Pixar Adventure


http://mihandownload.com/mypic/Farshad/xbox.jpg




نام بازی: Kinect Rush A Disney Pixar Adventure
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی : 17/03/2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 17/03/2012
تاریخ انتشار در اروپا : 17/03/2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
Region: RF
ناشر: Microsoft / Disney Interactive Studios
مد بازی : . . . 
حمایت توسط : Asobo Studio
درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:دارد

خرسندیم هم اکنون ، یکی از بازی های اکشن و بسیار زیبای این ماه را به شما کاربران محترم ارائه نماییم . این بازی Kinect Rush A Disney Pixar Adventure نام دارد و درتاریخ 17 مارس سال 2012 میلادی منتشر شد . ناشر این بازی زیبا Microsoft / Disney Interactive Studios و سازنده ی آن استودیوی بازی سازی Asobo Studio است . Kinect Rush A Disney Pixar Adventure عنوانی اکشن از کمپانی دیزنی ،برای گرد آوری مجموعه ای شامل 5 فیلم / انیمیشن پیکسار ، دیزنی است . این بازی منطبق شده بر تکنولوژی کینکت است . کینکت برای ایکس باکس ۳۶۰ (به انگلیسی: Kinect for Xbox 360) یا به طور ساده کینکت که به طور کلی نام پروژه‌اش پروژهٔ ناتال (به انگلیسی: Project Natal) نام داشته نام وسیله ایست که منجر به استفاده از بازی‌های رایانه‌ای بدون استفاده از هیچگونه کنترلگری می‌شود. البته تنها استفادهٔ آن در مورد بازی‌های رایانه‌ای نبوده بلکه می‌توان از آن در تمامی موارد سرگرمی همانند تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی استفاده نمود. این وسیله توسط شرکت آمریکایی مایکروسافت ساخته شده‌است و بر روی دستگاه بازی ایکس باکس ۳۶۰ قابل استفاده‌است. مرجع این وسیله بر پایهٔ یک دوربین با دو عدد لنز و یک درگاره مادون قرمز است که درگاه مادون قرمز و یکی از دوربین‌ها برای تشخیص عمق تصاویر است و دوربین دیگر هم که یک دوربین رنگی (RGB) است برای تشخیص تصاویر می‌باشد. این دوربین به کاربران ایکس باکس ۳۶۰ اجازه می‌دهد تا بدون لمس کردن هیچ کنترلگری بتوانند تمامی اجزای موجد بر صفحه را به کنترل خود در بیاورند. این دوربین حتی توانا به درک و تشخیص صداهای کاربر خود نیز می‌باشد و با تشخیص آنها قادر به انجام فرمان آمده از سوی کاربر است. فروش این دستگاه در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۰ از آمریکای شمالی شروع شد. پک کامل این دستگاه شامل یک دستگاه «ایکس باکس ۳۶۰ باریک» با حافظهٔ ۲۵۰ گیگابایت به همراه بازی «ماجراجویی‌های کینکت» و یک دستگاه دوربین کینکت است.این 5 کار بی نظیر عبارت اند از : The Incredibles ، Ratatouille, Up, Cars and Toy Story to solve puzzles and uncover hidden secrets . شگفت‌انگیزان (به انگلیسی: The Incredibles) پویانماییِ محصول سال ۲۰۰۴ استودیوی پیکسار و برنده جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی است. داستان دربارهٔ خانواده‌ای پنج نفره‌است که هر یک ویژگی خاصی داشته و قادر به انجام کارهای خارق‌العاده‌اند. از این کارتون چندین بازی رایانه‌ای ساخته شده‌است. بالا (به انگلیسی: Up) یک فیلم پویانمایی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۹ با تم کمدی-درام است که توسط استودیو پیکسار ساخته شده‌است. رویای پیر مرد ۷۸ ساله بادکنک فروش - "کارل فردریکسِن" - به تحقق می پیوندد. او هزاران بادکنک را به خانهٔ خودش وصل می‌کند و عازم "آبشار بهشت" در آمریکای جنوبی می شود. پسر بچه ای خوش بین به نام "راسل" به طور اتفاقی با "فردریکسِن" همسفر می شود. در این سفر پر ماجرا یک سگ - "داگ" - و یک پرندهٔ کمیاب - "نوک دراز" - با آنها همراه می شوند. در آمریکای جنوبی "فردریکسن" قهرمان دوران کودکی خود - "چارلز مانتس" - را ملاقات می‌کند و مشکلات و ماجراهای زیادی... این انیمیشن ساختهٔ استودیوی پویانمایی پیکسار، ارائه به وسیله والت دیسنی و توضیع به وسیله Buena Vista Pictures Distribution می‌باشد. انیمیشن ماشین‌ها در سال ۲۰۰۶ ;کاندید دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن شد. داستان اسباب بازی(به انگلیسی: Toy Story) اولین انیمیشن بلند کامپیوتری والت دیزنی است که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد و یکی از تحسین شده‌ترین و پرطرفدارترین انیمیشن‌های جهان است. به دنبال استقبال زیاد از این فیلم، دنباله آن با نام داستان اسباب بازی ۲ در سال ۱۹۹۹ ساخته شد و داستان اسباب بازی ۳ نیز در سال ۲۰۱۰ اکران شد. "اندی" پسر بچه‌ای شش ساله است که اسباب بازی‌هایش را خیلی دوست دارد. اما دانستن این موضوع که اسباب بازی‌ها زنده می‌شوند کمی عجیب به‌نظر می‌رسد."وودی"، گاو چرانی قدیمی و اسباب بازی مورد علاقهٔ "اندی"، رهبر تمامی اسباب بازی‌ها در اتاق "اندی" است. دوستان "وودی" یک دایناسور، خوک، سگ و سیب زمینی هستند. "اندی" در جشن تولدش، تکاوری فضایی به نام "باز لایت یر" هدیه می‌گیرد و این اسباب بازی جدید جای "وودی" را تا حدی تنگ می‌کند. حس حسادت "وودی" منجر به چشم و هم‌چشمی می‌شود. طی بروز اتفاقاتی "وودی" و "باز" سر از خانهٔ پسر همسایه، "سید"، در می‌آورند که از قضا این پسر عادت به شکنجه و خراب کردن اسباب بازی‌ها دارد. "وودی" و "باز" باید هر چه زودتر به خانهٔ "اندی" برگردند چون تا چند روز آینده خانوادهٔ "اندی" قصد اسباب کشی دارد.....
دانلود رایگان بازی Kinect Rush A Disney Pixar Adventureبه همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

hesam بازدید : 175 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)
  • بازدید: 1,580
  • دسته بندی: آندروید, موبایل, نرم افزار موبایل
  • Mi File Explorer 3.0.3 از ساده ترین فایل منجرهای سیستم عامل اندروید می باشد که امکانات بسیاری را برای کاربران ارائه می کند. این نرم افزار کم حجم و رایگان دارای ویژگی هایی همچون کپی، جا به جایی، جستجو، ارسال و به اشتراک گذاشتن فایلهای نصب ، حذف و پشتیبان گیری از برنامه ها، فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده ، مشاهده ی فرمت های مختلف عکس ها ، فیلم ها و اسناد اشاره کرد.

     

    Mi File Explorer مدیریت آسان فایل ها توسط Mi File Explorer 3.0.3   اندروید

     

    hesam بازدید : 152 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

    Total-Recall-v1.0.1-1

    Total Recall بازی اکشن جذابی است که شما باید در آن با ربات ها مبارزه کرده و آنها را نابود سازید. در این بازی سلاح های قدرتمندی در اختیار شما قرار دارد. این بازی با گرافیک بالا و طبیعی بودن صحنه هایش هر بیننده ای را شگفت زده خواهد کرد. همچنین این بازی دارای ۸ مرحله ی مهیج بوده و  داری افکت های صوتی و تصویری خارق العاده ای است.

    hesam بازدید : 186 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

    Krater دانلود بازی Krater برای کامپیوتر

    Krater یک بازی تخیلی می باشد که داستان آن مربوط به دوران بعد از آخرالزمان می شود . جایی که دیگر انسان ها نیستند و موجودات عجیب و غریب و ربات ها جای بشریت را گرفته اند . سبک بازی RPG یا نقش آفرینی می باشد و مانند سایر بازی های نقش آفرینی ، داستان پر محتوی تر و گرافیک کم تر است . دوربین بازی و دید شما به صحنه بازی از بالا می باشد تا به راحتی کنترل جنگ را در دست بگیرید . بازی دارای افکت ها و سلاح های گوناگونی می باشد که با پیشروی در بازی می توانید ای سلاح ها و جادو ها را آپگرید کنید و خود را قوی تر سازید . شما باید هم نوع های خود را از چنگ دشمنان نجات دهید و برای این کار باید با ۲ جناح دیگر بجنگید .

    تعداد صفحات : 22

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود طرح توجیهی
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • دانلود پاورپوینت
  • جاهای دیدنی
  • خرید گیفت کارت
  • دانلود آهنگ جدید
  • قیمت ادکلن شانل
  • مجله گردشگری
  • قرص مخمر آبجو
  • قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast
  • سیب اپ
  • آتلیه عکاسی
  • تشریفات مجالس
  • سفرنامه
  • درمان ریزش مو
  • لارجر باکس
  • اکستندر
  • آفبا
  • نرخ ارز مرجع
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • انجام پایان نامه
  • جدیدترین وبلاگ های فارسی
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • خرید خودرو
  • آزمون دکتری معماری
  • مونوپاد
  • خرید بازی اورجینال
  • تور اروپا
  • تور مالزی
  • تور تایلند
  • تور دبی
  • تور ترکیه
  • آفبا
  • لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید vpn
  • درب اتوماتیک
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ شاد
  • پردازش تصویر
  • دانلود سریال
  • خرید تبلت
  • فروش پرچم
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید اکانت سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • عکس بازیگران
  • قیمت روز گوشی
  • منابع آزمون دکتری
  • منابع دکتری معماری
  • افزایش بازدید
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • دانلود آهنگ کیمیا محسن چاوشی
  • در حاشیه
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • شرکت رباتیک
  • دانلود رایگان فیلم
  • بازی پزشکی
  • قیمت طلا
  • ریزش مو
  • سرگرمی
  • اخبار موسیقی
  • ويکی صدا
  • ترجمه متن آهنگ
  • آشپزی
  • تولید و طراحی وب سایت و نرم افزار
  • خدمات مجالس
  • بلیط هواپیما
  • Artificial Intelligence Solutions
  • تراوين
  • دانلود اهنگ جديد 94
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • مدل لباس مجلسی
  • دانلود بازی اندروید
  • Android apk center
  • تور آنتالیا
  • مستقیم کننده لینک
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود رایگان نرم افزار
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 660
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 13,265
  • بازدید کلی : 198,729